SEMINÁR O FILMOVEJ HUDBE: Siegfried a Hervé Schneid
Počas 11. ročníka Medzinárodného festivalu frankofónneho filmu Bratislava 2009 sa uskutoční
Seminár o filmovej hudbe.
Dátum: Piatok 20.marec 2009
Čas: od 10:00 do 18:00
Miesto: FTF Bratislava - FK 35 mm, Svoradova 2, Bratislava
Vzhľadom na obmedzenú kapacitu je v prípade záujmu o účasť potrebné vyplniť prihlasovací formulár na:
http://www.fiffba.sk/seminar/
Registračný poplatok:
Profesionáli: 10,- EUR
Študenti: ZDARMA
Viac informácií o seminári nájdete v prílohe a na
http://www.fiffba.sk/seminar/
REZIDENČNÝ WORKSHOP MAIA na Slovensku.
MAIA Workshop - Marketing a distribúcia vo fáze vývoja audiovizuálnych projektov
Dátum: od 5. do 9. októbra 2009
Miesto: Hotel Majolika, Modra
Popis: Renomovaní lektori budú prednášať o najrôznejších problémoch a aspektoch marketingu vývoja:
- štandardné a nekonvenčné spôsoby financovania a distribučné stratégie
- viaceré formáty pre jedinečnú tému – prípadová štúdia
- prezentácia Slovenského audiovizuálneho fondu
- manažment digitálnych práv – tradičné a alternatívne distribučné platformy
- koprodukčné trhy a fóra projektov
- distribučné stratégie a medzinárodný predaj
Slovenskí účastníci, vzhľadom na to, že v mieste konania workshopu nemusia bývať, budú mať výraznú zľavu z ceny workshopu.
Organizátor ponúka 10 štipendií (zahŕňajúce registračný poplatok, stravu a ubytovanie) pre účastníkov zo Strednej a východnej Európy.
Štipendiá budú udeľované na báze „first come, first served“.
Uzávierka prihlasovania:
18. september 2009
Program workshopu (v anglickom jazyku)
Prihlasovací formulár (v anglickom jazyku)
Viac informácií získate v kancelárii MEDIA Desk Slovensko, alebo priamo u organizátorov workshopu, spoločnosti Fabulafilm Rím (maia@fabulafilm.com).
Viac informácií o workshope nájdete na
http://www.fabulafilm.com/
STRATEGIC FILM MARKETING II
Strategic Film Marketing, MFF Bratislava, MEDIA Desk Česká republika, MEDIA Desk Maďarsko a MEDIA Desk Slovensko organizujú pokračovanie veľmi úspešného minuloročného workshopu pod názvom Strategic Film Marketing II.
Dátum: 26. a 27. november 2009
Miesto: Filmová a televízna fakulta VŠMU, Svoradova 2, Bratislava
Popis: 2-dňový exkluzívny workshop na tému filmového marketingu. Prednášajúcim je opäť John Durie, zakladateľ a riaditeľ Strategic Film Marketing (SFM).
SFM je medzinárodnou spoločnosťou zameranou na filmový marketing.
Spoločnosť pracovala na distribúcii a medzinárodných marketingových kampaniach filmov renomovaných svetových režisérov ako napríklad Woody Allen, Pedro Almodóvar, Robert Altman, Denys Arcand, Ingmar Bergman, Kenneth Branagh, Joel a Ethan Coen, John Huston, Takesi Kitano, Emir Kusturica, David Lynch, Mike Leigh, Tim Robbins, Quentin Tarantino, Liv Ullmann, a Wim Wenders.
John Durie takisto spolupracuje aj s mnohými začínajúcimi producentmi a produkčnými spoločnosťami.
Témy SFM II v Bratislave:
- festivaly a trhy (prípadová štúdia)
- trailery a grafický dizajn
- distribúcia a kiná:
- kľúčové koncepty filmovej distribúcie
- umiestnenie filmov mimo tradičných kategórií
- dátum a model uvedenia filmov do kín
- vzťah medzi distribútorom a kinom
- umiestnenie filmov v multiplexoch
- digitálna distribúcia
- kinoreklama
- web a on-line marketing
Stiahnite si detailný program seminára.
Workshop je určený pre filmových profesionálov a študentov.
Akreditačný poplatok:
35,- EUR – profesionáli
17,- EUR - študenti
Uzávierka prihlasovania:
6. november 2009
Stiahnite si akreditačný formulár.
V prípade záujmu potvrďte svoju účasť na:
info@mediadesk.sk