MEDIA Desk > MEDIA International > Správy > Archív správ - 2012 > PROGRAM MEDIA: Nová výzva č. 40/2012

PROGRAM MEDIA: Nová výzva č. 40/2012

Dňa 26.10.2012 bola zverejnená nové Výzva č. 40/2012 - Propagácia/Podpora prístupu na trh.

Cieľom tejto výzvy je:
- uľahčiť a podporovať propagáciu a šírenie európskych audiovizuálnych a kinematografických diel na obchodných podujatiach, profesijných trhoch a audiovizuálnych festivaloch v Európe a na celom svete, ak takéto podujatia môžu zohrávať dôležitú úlohu v propagácii európskych diel a vytváraní sietí profesionálov
- podporovať vytváranie sietí európskych operátorov podporou spoločných aktivít na európskych a svetových trhoch cestou štátnych verejných alebo súkromných organizácií ma zabezpečenie propagácie

Uzávierky:
14. december 2012
(pre činnosti začínajúce medzi 1. júnom 2013 a 31. decembrom 2013)


3. jún 2013
(pre činnosti, ktoré sa uskutočnia v roku 2014 a činnosti začínajúce medzi 1. januárom 2014 a 31. májom 2014)

Vytlačiť