MEDIA Desk > MEDIA International > Správy > Archív správ - 2010 > MEDIA International 2010

MEDIA International 2010

Dňa 10.2.2010 bola publikovaná nová výzva MEDIA International 2010.

Dátum uzávierky:
31. marec 2010

MEDIA International 2010 má stanovené 2 hlavné ciele:

- posilnenie výmeny informácií a vedomostí o audiovizuálnych trhoch
- posilnenie konkurencieschopnosti a prístupu na medzinárodné trhy kinematografických/audiovizuálnych diel

 

MEDIA International 2010 ponúka finančnú podporu aktivitám konzorcií pozostávajúcich z koordinátora z krajín EÚ a partnerov z EÚ a krajín mimo EÚ v oblastiach:

- Tréningu profesionálov z oblasti audiovízie, zameraného na zlepšenie medzinárodných zručností a znalostí o fungovaní zahraničných trhov
- činností napomáhajúcich účasti profesionálov na medzinárodných podujatiach poskytujúcich prístup k medzinárodnýcm zdrojom financovania a/alebo predaj filmových/audiovizuálnych diel na medzinárodných trhoch
 

Viac informácii (v anglickom jazyku) o Preparatory Action MEDIA International nájdete tu.

Vytlačiť