MEDIA Desk > MEDIA International > Správy > Archív správ - 2010 > MARKETING & DISTRIBUTION 2011

MARKETING & DISTRIBUTION 2011

Media Business School (MBS)organizuje tréningový program pod názvom Marketing and
Distribution (M & D).

M & D je tréningový program zameraný na marketing a kinodistribúciu celovečerných filmov.

Témy:
- distribúcia na globálnych trhoch – z pohľadu producenta, distribútora a kinárov
- marketingová kampaň: prieskum, tvorivý proces, plánovanie médií a nákup
- publicita a promotion
- lokálna distribúcia národných a nenárodných filmov
- televízia – akvizičné stratégie
- digitálne kiná a distribúcia
- právne aspekty
- obchodné stratégie budúcnosti
- použitie internetu ako marketingového nástroja
- marketingová kampaň – stratégie a ako merať potenciál filmu na národnom a medzinárodnom trhu
a iné

Termín a miesto:
júl 2011, Ronda (Španielsko) (presný termín bude spresnený)

Uzávierka prihlasovania:
jún 2011(presný termín bude spresnený)

Viac informácií nájdete na:
http://mediaschool.org/

Vytlačiť