MEDIA Desk > MEDIA International > Správy > Archív správ - 2010 > Seminár BUDÚCNOSŤ MARKETINGU A FINANCOVANIA FILMOV

Seminár BUDÚCNOSŤ MARKETINGU A FINANCOVANIA FILMOV

Festival Darlings, MEDIA Desk Česká republika, MEDIA Desk Maďarsko, MEDIA Desk Rakúsko a MEDIA Desk Slovensko organizujú 26. Februára 2010 jednodňový seminár pod názvom BUDÚCNOSŤ MARKETINGU A FINANCOVANIA FILMOV.

Prednášajúcim je Thomas Mai, zakladateľ a riaditeľ spoločnosti Festival Darlings. Festival Darlings je medzinárodnou spoločnosťou zameranou na predaj filmov.

Spoločnosť Festival Darlings založil v roku 2009 Thomas Mai. Festival Darlings je spoločnosťou zaoberajúcou sa predajom filmov, no vo veľkej miere sa sústreďuje na nové digitálne/online distribučné platformy vrátane VoD, CoD a DoD.


Seminár BUDÚCNOSŤ MARKETINGU A FINANCOVANIA FILMOV si kladie za cieľ

•             porovnať staré a nové modely financovania a distribúcie filmov
•             priniesť prehľad nových foriem filmovej distribúcie (VoD, CoD, DoD)
•             objasniť možnosti financovania filmov cez nové sociálne média ako sú Facebook, Twitter...

 

BUDÚCNOSŤ MARKETINGU A FINANCOVANIA FILMOV sa uskutoční 26. februára 2010 v priestoroch Filmovej a TV fakulty VŠMU v Bratislave.

Workshop je určený pre filmových profesionálov a študentov.

Akreditačný poplatok:
10,- EUR – profesionáli
  5,- EUR - študenti

Uzávierka prihlasovania:
12. február 2010

 

Viac informácií a program nájdete v prílohe.

Akreditačný formulár

V prípade záujmu potvrďte svoju účasť na:
info@mediadesk.sk

Vytlačiť